sobota, 2 stycznia 2010

Boska jestem:D

Udało mi się wstawić zdjęcie oraz flag countera:D yeah!
Mam nadzieję, że obecny wygląd każdemu się podoba.
Zdjęcie w nagłówku to skan pocztówki, którą kupiłam w Empiku na marszałkowskiej. Piękne. Pocztówki chyba nikomu nie wyślę. Wszystkie pocztówki związane z Indiami, które zakupiłam wstawione są na mojego yfroga, link do nich na twitterze. Gdyby ktoś chciał czytać moje wypociny po angielsku to zapraszam:) Login taki sam jak wszędzie:)


Mamuśka też bierze się ostro za blogowanie. Zapraszam do niej: http://madzia-mojaprzygodaz.blogspot.com

Przepraszam, że nie wstawiłam tego adresu jako linku i trzeba kopiować i wklejać, żeby się tam dostać. Nie wiem o co chodzi, gdy wstawiam jako link to w ogóle mi go nie wyświetla;/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz