sobota, 19 września 2009

eh... Zdjątka na pewno dzisiaj wstawię. Nauczyłam się już jak wyłączać flesh (?) w aparacie.
Czy ktoś umie zrobić szablon do bloga? I umie do niego wstawić Flag Countera? Bo ja nie umiem, a bardzo chciałabym mieć i nowy szablon (z jakimś bollywoodzkim przystojniakiem) i flag countera, co by wiedzieć ile osób mnie odwiedza, choć pewnie niewiele.
Moje szanse na dostanie kartki z Indii rosną, napisałam do paru Indusów na postcrossing.com i zobaczymy co z tego wyjdzie. Dopisałam się też do grupy Round Robins, gdzie na 3 osoby ze słowiańskich krajów mają przypaść 3 z krajów azjatyckich. Słowianie są w komplecie, a z Azji mamy tylko Chińczyka...
A tak poza tym to dzisiaj zrobię sobie seans "To właśnie przyjaźń" (oryg. tytuł "Dostana"). Oj stęskniłam się już za tym filmem....:D
W takim razie za kilka godzin jestem z powrotem.
See You later, crocodile:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz